donderdag 10 mei 2018

Acetate doosje met kaarten en labels

Gisterenavond, woensdag 9 mei, was het weer een leuke workshop.
Sabrina, Petra, Addy, Annette en Sabine hebben met elkaar voor een gezellig avond gezorgd en zijn met leuke creaties naar huis gegaan.

Deze avond hebben we een acetate doosje met kaartjes en labeltjes gemaakt.

We hebben het fruit basket stempelset gebruikt met de ponsjes en het bijpassende papier.
Een erg leuk stempelset, net als de leuke ponsjes. Helaas gaan deze niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus maar ze zijn nu nog wel te bestellen en de ponsjes zijn nu voor 50% te koop.
Tot en met 31 mei is het te bestellen maar op=op!

Natuurlijk had ik een leuk voorbeeld gemaakt wat je hieronder kunt zien. 
In het doosje zitten 2 kaartjes en 2 labeltjes.




Ik had vooraf pakketjes gemaakt en het papier al op maat gesneden en gerild omdat de dames anders waarschijnlijk in tijdnood zouden komen.
Het labeltje wat ik op de pakketjes had gedaan had ik bij Margriet Tournier gezien. Omdat ik ze erg leuk vond had ik ze gecased.



Natuurlijk had ik ook een aardigheidje voor de dames gemaakt.
Een leuk zakje gevuld met aardbeien. 
Dit leuke zakje had ik in april bij Onstage als swap van Caro van der Straaten gehad. 
Dat is dus de bedoeling van swappen, ideetjes opdoen.

Wat een concentratie



Tja Sabrine wat zal je nu eens gaan maken?

Altijd gezellig met Sabine

Deze zijn door Sabrine gemaakt

En deze door Petra

En deze door Addy

De resultaten van Sabine

En als laatste de leuke dingen die Annette gemaakt heeft

Het was weer een hele leuke avond.

Bedankt voor jullie komst en gezelligheid.

Tot ziens,

Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten