vrijdag 9 februari 2018

Workshop inkleuren met de Stampin' Blends

Afgelopen woensdagavond was weer een hele gezellige workshop.
Petra, Addy, Ellen, Mireille en Sabine bedankt weer voor jullie gezelligheid.

Deze avond stond het inkleuren met de Stampin' Blends centraal.

Hiervoor had ik natuurlijk wat voorbeelden gemaakt.
Ik had hier wat ideetjes voor gekregen o.a. door Hélène den Breejen en Christa Driessen.

Natuurlijk had ik voor de dames weer een kleinigheidje gemaakt, die had ik bij Margriet Tournier gezien. Haar stijl vind ik altijd zo leuk!

Iedereen vond het inkleuren met de Blends heerlijk relaxt. Dat kan ik zelf ook beamen.

Tot op een volgende workshop!

Groetjes Brigitte


De aardigheidjes die ik had gemaakt voor de workshoppers

Pure concentratie bij Addy en Petra

Maar ook Mireille en Sabine waren heel relaxt bezig

Natuurlijk werd er ook gelachen

En gesnoept


Mijn voorbeelden




Geen opmerkingen:

Een reactie posten