maandag 5 februari 2018

Bubble Over Bundle and Bubbles & Fizz Designer Series Paper by Stampin' Up!

In dit filmpje van Stampin' Up! zie je een GRATIS product wat je o.a. kunt kiezen tijdens de Sale a Bration periode.

Ik zal ook nog meerdere filmpjes met andere GRATIS sale a bration producten online zetten.

Je kunt ze natuurlijk ook in de speciale sale a bration folder bekijken maar in het filmpje zie je ook wat voorbeelden, van de leuke projecten, die er mee gemaakt zijn. 

De volgende verzamelbestelling gaat er zondag 18 februari a.s. uit.
Bestel je voor minimaal 60,- dan mag je dus een artikel uit de sale a bration folder kiezen.

De folder kan je ook online op mijn blog bekijken.
Daar staan ook de nieuwe sale a bration producten, die je vanaf 16 februari a.s. ook kunt kiezen.
Deze zijn ook weer zo leuk!!!

Je kunt je bestelling voor zaterdagavond 19.00u naar mij mailen, brigittevanboesschoten@gmail.com.
Ik verzorg je bestelling graag voor je.
Heb je vragen, mail mij ook gerust.

Veel plezier met het bekijken van dit filmpje.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten