zondag 12 november 2017

Workshop kerstkaarten 25 oktober

We zijn deze avond met de Duitse versie van de Carols of Christmas stempels, embossing paste en aquapainters aan de slag gegaan.

De kaart hieronder was 1 van de voorbeelden die ik had gemaakt.

Het was weer een gezellige avond met Ellen en Sabine.

Lijkt het je ook leuk om een keer een workshop te komen doen, kijk dan op het mijn workshopschema. 
Wil je met een eigen groepje vriendinnen, buurvrouwen of collega's een workshop doen? Dat kan ook, neem contact met mij op en we kijken voor een datum.

Groetjes Brigitte


Eén van mijn voorbeelden

Het aardigheidje wat ik voor de dames had gemaakt

Ellen en Sabine druk bezig

Wat een concentratie


Het resultaat van Ellen

De kaarten die Sabine had gemaakt heeft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten