zondag 12 november 2017

Stampin' Blends

Hallo,

Misschien heb je het al gehoord, misschien ook niet...
Stampin" Up! heeft iets nieuws!

Het zijn de Stampin' Blends.
Stampin' Blends zijn hele nieuwe en van zeer goede kwaliteit alcoholmakers.
Ze zijn te verkrijgen in 12 exclusieve Stampin' Up! kleuren. Per kleur is er een lichte en een donkere versie zodat de kleur mooi in elkaar overloopt.

De blend heeft 2 punten, een dunne en een dikke soort penseelpunt.

Mocht je nu denken nou dat is niets voor mij, ik ben niet zo'n kunstenares die mooi kan kleuren dan heb je het mis.
Met deze markers is het kinderlijk eenvoudig om een mooi resultaat te krijgen.

Speciaal voor de blends heeft Stampin' Up! een mooi stempelset en project kit ontworpen.
Deze zijn te koop zolang de voorraad strekt.

Maar er zijn natuurlijk nog een heleboel andere mooi stempelsets in de jaarcatalogus te vinden die ook hele mooi zijn om met de markers in te kleuren.

Ik zal ook wat filmpjes over de Stampin' Blends plaatsen, altijd leuk om te bekijken.

Mocht je ze willen bestellen of vragen hebben, neem dan contact met mij op.
Je kan mij bereiken via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.com.

1 December a.s. gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Mocht je eerder willen bestellen dan kan dat natuurlijk altijd. 
Je betaald dan alleen €5,95 verzendkosten.


Groetjes Brigitte



Het color me happy stempelset

Het color me happy project kit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten