zondag 3 september 2017

Herfst/winter catalogus is live


Het is 1 september geweest....
dus er kan besteld worden uit de nieuwe super leuke herfst/winter catalogus!
De catalogus staat boordevol mooie nieuwe producten waar ik helemaal weg van ben.

Donderdag 7 september a.s. gaat er een verzamelbestelling uit.
Wil je mee bestellen en zodoende geen verzendkosten betalen? Stuur mij dan voor woensdagavond 20.00u een mailtje op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik verzorg jouw bestelling graag voor je.

Wil je de catalogus online bekijken klik dan links op mijn blog de folder aan.

Wil je liever door een papieren exemplaar bladeren en heb je van mij nog geen exemplaar ontvangen?
Mail mij dan en ik stuur er één tegen verzendkosten naar je op mits je nog geen eigen demonstratrice hebt.

Ik heb nog een leuk nieuwtje voor je...

Stampin' Up! heeft voor de maanden september en oktober een leuke actie voor degene die een Stampin' Up! middag of avond willen geven. Als er op die middag of avond voor meer als €350,- aan Stampin' Up! producten wordt verkocht krijgt de gastvrouw het exclusieve Merry Paters stempelset gratis bovenop de normale rewards die zij dan verdient. Heb je interesse neem contact met mij op en we plannen een datum.





Maar wil je geen middag of avond geven en plaats je zelf een bestelling van €350,- of meer dan krijg je dit stempelset natuurlijk ook.
Dit stempelset is niet los te bestellen.

Mail me ook gerust als je vragen hebt.

Groetjes Brigitte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten