zondag 9 april 2017

Onstage Amsterdam 2017

Je kijkt er maanden naar uit uit, Onstage Amsterdam 2017 en dan eindelijk is het zover!

Donderdag 6 april mijn spulletjes staan klaar, het feest kan beginnen.
Do komt mij ophalen om met de auto naar Amsterdam te gaan. Dit jaar houdt Stampin' Up! Onstage in de Rai en hebben wij Motel One voor 2 nachten geboekt wat recht tegenover de Rai ligt.

We hebben 3 dagen volop informatie gehad, kennis gemaakt met de nieuwe producten en sommige zelfs uit mogen proberen, leuke presentaties gehad en.....de nieuwe jaarcatalogus 2017-2018 gehad!
Ik mag er nog niets over vertellen maar een klein tipje van de sluier kan ik wel oplichten... er staan veel leuke dingen in.
Vanaf 1 juni a.s. kan je er uit bestellen.

Wil je ook graag deze jaarcatalogus ontvangen? Mail mij dan op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik zorg dat er eentje voor je klaar ligt. Wil je hem liever per post ontvangen? Tegen de verzendkosten stuur ik hem graag naar je toe.

Het is nog even spannend geweest of ik wel mee kon i.v.m. mijn nekhernia maar gelukkig heeft de pijnblokkade en fysio geholpen en was het met de pijn te doen.

Ik heb ontzettende gezellige dagen gehad. Dit jaar hadden we geluk dat het zo dichtbij was.
In november 2018 zal Onstage in Orlando/Florida zijn, denk niet dat ik er dan bij zal zijn...

Natuurlijk werd er ook weer volop geswapt maar die zal ik in een andere berichtje laten zien.

Iedereen bedankt, en vooral Do mijn slaapie, voor de leuke dagen.

Groetjes Brigitte


In het hotel kwamen we volop bekende tegen en zijn we de 1e dag met Hélène, Maaike, Jolan en Karin naar de Rai gelopen om daar de andere te zien...

Selfie van Do en mij voor de ingang

We waren niet de enige die er zin in hadden.... Er waren maar liefst 830 demo's vanuit heel de wereld!

Onze kamer in Motel One, een echte aanrader...

Do druk bezig tijdens de Product Spotlights...

Ikzelf ook in actie

Gezellig op de foto met Nina, Sandra, Eveline, ikzelf en Do...

En nog een leuke foto met Nina, Do, Sandra en Eveline


2e avond lekker eten bij Goos...

En nog wat gekke foto's van Do en mij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten