zondag 30 april 2017

Cool Treats

Vanmiddag ben ik bezig geweest met de Cool Treats stempels. 

In eerste instantie vond ik deze stempels wel aardig maar niet leuk genoeg om te bestellen. 
Totdat ik er zoveel leuks mee zag en toch overstag ben gegaan.

De kaart en het zakje/tasje die ik vandaag gemaakt heb vond ik zo leuk dat ik dacht die case ik.

De kaart heeft een aquarel-look en hiervoor heb ik de aquapainter en aquarelpapier gebruikt.
De Duitse Sylwia Schreck heeft deze mooie kaart bedacht.

Het tasje/zakje zag ik bij Sam Pootles. 

Met 1 stempelset 2 totaal verschillende projecten. 

Denk je na het zien van deze kaart en zakje die stempels wil ik ook wel bestellen...
Ze zijn tot en met eind mei samen met de bijbehorende dies als bundel te bestellen met 10% korting. Ze gaan wel mee door naar de nieuwe catalogus. Alleen is het dan niet meer als bundel te bestellen waardoor je duurder uit bent.
Het bijbehorende design papier is nu een retired product en is zolang de voorraad strekt te bestellen, het kost nu €11,03.

Donderdag 4 mei doe ik weer een verzamelbestelling.
Wil je iets bestellen geef dan voor woensdag 3 mei 20.00u per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, je bestelling aan mij door en ik verzorg het graag voor je.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten